- ● İKTA telekommunikasiya istehlakçısının şikayətinin həllində necə kömək edə
bilər?
- ✔ Telekommunikasiya istehlakçısının şikayəti həll olunmadıqda, o birbaşa
şikayətlə İKTA-ya müraciət edə bilər;
- ✔ İKTA şikayətin həlli ilə bağlı xidmət göstərən provayderdən, operatordan aldığı məlumatları və şikayətə baxılmasına dair nəticələrin istehlakçıya çatdırılmasını təmin edəcək.
● Telekommunikasiya istehlakçısının hüquqları pozulubsa, İKTA ilə necə əlaqə saxlamaq olar?
Email ilə | office@icta.az |
Telefon vasitəsilə |
+994 (012) 498-11-22 |
Rəsmi vebsayt üzərindən müraciət formasını doldurmaqla | icta.az |
E-şikayət elektron xidməti vasitəsilə | e-complaint.icta.az |
Poçt vasitəsilə rəsmi məktub yazmaqla |
Bakı şəhəri, AZ 1000, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi, 48 İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi |