• Telekommunikasiya istehlakçıları xidmət göstərən provayderdən, operatordan necə
şikayət
verə
bilər?
✔ Hər bir telekommunikasiya istehlakçısı hər hansı bir xidmətdən narazı qaldıqda, rəsmi
olaraq provayderdən,
operatordan şikayət edə bilər;
✔ Hər bir xidmət göstərən provayder, operator ən geci 15 iş günü, əlavə öyrənilmə və
yoxlanılma tələb
edildikdə ən geci 30 iş günü müddətində telekommunikasiya istehlakçısının şikayətinə
baxmalıdır;
✔ Telekommunikasiya istehlakçısının şikayətini həll etmək xidmət göstərən provayderin,
operatorun
məsuliyyətidir;
✔ Telekommunikasiya istehlakçısının şikayəti həll olunmasa, istehlakçı
şikayətlə İKTA-ya müraciət edə bilər;