📄

Telekommunikasiya istehlakçıları xidmət göstərən provayderdən, operatordan necə şikayət verə bilər?

Hər bir telekommunikasiya istehlakçısı hər hansı bir xidmətdən narazı qaldıqda, rəsmi olaraq provayderdən, operatordan şikayət edə bilər;

Hər bir xidmət göstərən provayder, operator ən geci 15 iş günü, əlavə öyrənilmə və yoxlanılma tələb edildikdə ən geci 30 iş günü müddətində telekommunikasiya istehlakçısının şikayətinə baxmalıdır;

Telekommunikasiya istehlakçısının şikayətini həll etmək xidmət göstərən provayderin, operatorun məsuliyyətidir;

Telekommunikasiya istehlakçısının şikayəti həll olunmasa, istehlakçı şikayətlə İKTA-ya müraciət edə bilər;

Telekommunikasiya xidməti göstərən provayderə, operatora müraciət et: